Офіційна міжнародна статистика свідчить про те, що у світі щороку зростає кількість дітей з вадами розвитку. Основні причини:несприятливі екологічні причини, спадкові захворювання, слабке здоров’я батьків, наркоманія, алкоголізм тощо. Значну частину із даної категорії осіб дитячого населення становлять діти із затримкою психічного розвитку. Тому питання щодо організації корекційної роботи зі школярами з особливими освітніми потребами в умовах сільської загальноосвітньої школи відносяться до актуальних.
З метою підготовки педагогів до роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку було проведено інтерактивний семінар-практикум для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку та особливості роботи з ними в умовах загальноосвітнього навчального закладу».
Завідувач РПМПК Кеда Н.В. розповіла присутнім про причини і форми затримки психічного розвитку та особливості організації корекційної роботи з дітьми даної нозології в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
У процесі виконання тренінгових вправ учасники семінару мали можливість скласти індивідуальну корекційну програму для учня початкових класів за наданою психолого-педагогічною характеристикою.
Перегляд та аналіз відеозапису відкритого додаткового заняття з української мови на тему «Вправи щодо подолання недоліків письма у дітей з використанням елементів інноваційних технологій навчання», який підготовила і провела Кеда Н.В., сприяв формуванню практичних навичок корекційно-розвивальної роботи з дітьми із особливими освітніми потребами. |