|
Методичні рекомендації
Роль інтерактивних технологій для розвитку мовлення дошкільників із мовленнєвими вадами
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗНЗ
Поради педагогам загальноосвітніх закладів, які навчають дітей з гіперактивним розладом
Поради для вчителів загальноосвітніх закладів, які навчають дітей з порушеннями слуху
Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти
Організація корекційної роботи з розумово відсталими учнями початкової школи в умовах загальноосвітнього навчального закладу
Подолання вад писемного мовлення (поради для логопедів та вчителів початкових класів)
Навчаючись разом, діти вчаться жити (Інклюзивна освіта)
Учитель - логопед в інклюзивному класі (Поради для логопедів та вчителів початкових класів
Інклюзивна освіта. Банк даних літератури
Концепції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей
Соціально-психологічні умови розвитку мотивації досягнення у дітей молодшого шкільного віку
КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Людмила ДУРАВА, учитель математики КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат»
Джерело: журнал «Дефектолог» № 1 (97), січень 2015
УЧНІ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ.ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОПЧНОЇ ДОПОМОГИ
Аліса ХАРЛАМОВА, сурдопедагог Херсонської обласної психолого-медико-педагогічної консультації
Джерело: журнал «Психолог» № 1 (553), січень 2015
Семінар для вчителів ЗОШ, які навчають дітей, що мають особливості психофізичного розвитку, за індивідуальною формою.
Семінар-нарада для вчителів ЗОШ, які навчають дітей, що мають особливості психофізичного розвитку, за індивідуальною формою«Реалізація інноваційних підходів у змісті Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Нормативно-правове забезпечення та методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання у 2015-2016 н.р.»
Нормативно-правове забезпечення та методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання у 2015-2016 н.р.
РЕЛАКСАЦІЯ ЯК ОЗДОРОВЛЮВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ
РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕНЬ ПИСЬМА
ЛОГОСЕНСОРИКА
УРОКИ ПАЛЬЧИКОВОІ ГІМНАСТИКИ
Семінар на тему: Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку та особливості роботи з ними в умовах загальноосвітнього навчального закладу
Методичні рекомендації з розвитку лексико-граматичної складової мовлення для учнів 1-4 класів з вадами розумового розвитку
Семінар для керівників ДНЗ «Організація діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
|
Календар
« Листопад 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|