____Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте.
____На сьогодні надзвичайно складною залишається проблема кадрового забезпечення освітнього процесу у загальноосвітніх навчальних закладах району спеціалістами-дефектологами. Корекційну роботу з усіма дітьми, які мають вади психофізичного розвитку, здійснює 2 фахівці-дефектологи, що складає 0,5% від загальної кількості педагогічних працівників району. В даний час існує потреба у підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів для роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку.
____З метою підготовки педагогічних кадрів до роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку, 21 березня 2014 року відбувся семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх закладів району з теми «Методологічні та теоретичні проблеми інклюзивної освіти в Україні».
____До участі у семінарі було запрошено Ревуцьку О.В., кандидата педагогічних наук, доцента кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ; Сербову О.В., кандидата психологічних наук, старшого викладача кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ; Линдіну Є.Ю., старшого викладача кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ.
____Особливу увагу у своїх виступах науковцями Бердянського державного педагогічного університету було приділено питанням теорії та практики інклюзивної освіти в Україні; методичним аспектам організації навчального процесу в умовах інклюзивної освіти; психолого-педагогічної роботи з батьками в умовах інклюзивної освіти.
____Інклюзивна освіта - перший крок до визнання ціннісної значимості і поваги до особистості кожної дитини, прийняття її індивідуальності й неповторності, забезпечення її подальшого повноцінного та гідного життя в суспільстві. |