Середа, 24.04.2024, 05:59
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Вхід на сайт

Сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗапоВікі Національна дитяча гаряча лінія

Головна » 2014 » Березень » 25 » Семінар «Методологічні та теоретичні проблеми інклюзивної освіти в Україні»
17:43
Семінар «Методологічні та теоретичні проблеми інклюзивної освіти в Україні»

____Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте.
____На сьогодні надзвичайно складною залишається проблема кадрового забезпечення освітнього процесу у загальноосвітніх навчальних закладах району спеціалістами-дефектологами.  Корекційну роботу з усіма дітьми, які мають вади психофізичного розвитку, здійснює 2 фахівці-дефектологи, що складає 0,5% від загальної кількості педагогічних працівників району. В даний час існує потреба у підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів для роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку.

____З метою підготовки педагогічних кадрів до роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку, 21 березня 2014 року відбувся семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх закладів району з теми «Методологічні та теоретичні проблеми інклюзивної освіти в Україні».

____До участі у семінарі було запрошено Ревуцьку О.В., кандидата педагогічних наук, доцента кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ; Сербову О.В., кандидата психологічних наук, старшого викладача кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ; Линдіну Є.Ю., старшого викладача кафедри прикладної психології та логопедії Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти БДПУ.

____Особливу увагу у своїх виступах науковцями Бердянського державного педагогічного університету було приділено  питанням теорії та практики інклюзивної освіти в Україні; методичним аспектам організації навчального процесу в умовах інклюзивної освіти; психолого-педагогічної роботи з батьками в умовах інклюзивної освіти.
____Інклюзивна освіта - перший крок до визнання ціннісної значимості і поваги до особистості кожної дитини, прийняття її індивідуальності й неповторності, забезпечення її подальшого повноцінного та гідного життя в суспільстві.

Переглядів: 637 | Додав: PalpatinUA | Рейтинг: 5.0/1
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Новий Закон України Про освіту
Освіта Бердянщини 2017 Знай і люби свій край Освітня он-лайн карта профільного навчання району
Загальноосвітні навчальні заклади району Позашкільні заклади освіти району Дошкільні навчальні заклади району ЗапоВікі Національна гаряча лінія