Вівторок, 19.03.2024, 07:45
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Вхід на сайт

Сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ЗапоВікі Національна дитяча гаряча лінія

Методичні рекомендації

 


Роль інтерактивних технологій для розвитку мовлення дошкільників із мовленнєвими вадами


ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗНЗ


Поради педагогам загальноосвітніх закладів, які навчають дітей з гіперактивним розладом


Поради для вчителів загальноосвітніх закладів, які навчають дітей з порушеннями слуху


Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти


Організація корекційної роботи з розумово відсталими учнями початкової школи в умовах загальноосвітнього навчального закладу


Подолання вад писемного мовлення (поради для логопедів та вчителів початкових класів)


Навчаючись разом, діти вчаться жити (Інклюзивна освіта)


Учитель - логопед в інклюзивному класі (Поради для логопедів та вчителів початкових класів


Інклюзивна освіта. Банк даних літератури


Концепції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей


Соціально-психологічні умови розвитку мотивації досягнення у дітей молодшого шкільного віку


КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ  
Людмила ДУРАВА, учитель математики КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат»
Джерело: журнал «Дефектолог» № 1 (97), січень 2015


УЧНІ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ.ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОПЧНОЇ ДОПОМОГИ
Аліса ХАРЛАМОВА, сурдопедагог Херсонської обласної психолого-медико-педагогічної консультації
Джерело: журнал «Психолог» № 1 (553), січень 2015


Семінар для вчителів ЗОШ, які навчають дітей, що мають особливості психофізичного розвитку, за індивідуальною формою.


 

Семінар-нарада для вчителів ЗОШ, які навчають дітей, що мають особливості психофізичного розвитку, за індивідуальною формою«Реалізація інноваційних підходів у змісті Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Нормативно-правове забезпечення та методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання у 2015-2016 н.р.»


Нормативно-правове забезпечення та методичні рекомендації щодо організації індивідуального навчання у 2015-2016 н.р.


РЕЛАКСАЦІЯ ЯК ОЗДОРОВЛЮВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ


РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ


ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕНЬ ПИСЬМА


ЛОГОСЕНСОРИКА


УРОКИ ПАЛЬЧИКОВОІ ГІМНАСТИКИ


Семінар на тему: Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку та особливості роботи з ними в умовах загальноосвітнього навчального закладу


Методичні рекомендації з розвитку лексико-граматичної складової мовлення для учнів 1-4  класів  з вадами розумового розвитку


Семінар для керівників ДНЗ «Організація діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»




 

 

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Новий Закон України Про освіту
Освіта Бердянщини 2017 Знай і люби свій край Освітня он-лайн карта профільного навчання району
Загальноосвітні навчальні заклади району Позашкільні заклади освіти району Дошкільні навчальні заклади району ЗапоВікі Національна гаряча лінія